Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι μεταξύ άλλων, το αμέσως επόμενο διάστημα, προβλέπεται η καθολική αναβάθμιση του πληροφοριακού συστήματος του Δήμου, μέσω του οποίου θα υπάρξει πλήρης χαρτογράφηση των καταστημάτων, η δραστική αλλαγή της Κανονιστικής των καταστημάτων, που θα θεσπίζει αυστηρούς όρους ίδρυσης και λειτουργίας αλλά και η υποχρέωση των επαγγελματιών να αναρτούν στην είσοδο των καταστημάτων τους QR Code, με την άδεια λειτουργίας, τον ακριβή χώρο που τους έχει παραχωρηθεί για τα τραπεζοκαθίσματα και το σχετικό σχέδιο που θα έχει εκπονηθεί από μηχανικό, σημειώθηκε στο ΑΠΕ ΜΠΕ.
Παράλληλα, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας και Κοινοχρήστων Χώρων, Θωμάς Γεωργιάδης, επεξεργάζεται αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της δημοτικής αστυνομίας, που θα επεκταθούν στη συνολική διαχείριση των καταγγελιών για να αντιμετωπιστούν γρήγορα και αποτελεσματικά ενδεχόμενα φαινόμενα διαφθοράς και κακοδιοίκησης.