web analytics

Η νέα έκδοση της Alfa Romeo Junior που αναβαθμίζει την οδική συμπεριφορά

Η ιταλική μάρκα Alfa Romeo, που ανήκει στον όμιλο Stellantis, έκανε ένα σημαντικό βήμα στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς και της δυναμικής των αυτοκινήτων.

Στη γκάμα του νέου μοντέλου Junior, πρόσθεσε μια νέα έκδοση την Ibrida Q4, η οποία εξοπλίζεται με εξελιγμένες τεχνολογικές διατάξεις. Ειδικότερα, η έκδοση Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 εξοπλίζεται με υβριδικό σύστημα 48V και συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,2 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες, για συνδυασμένη ισχύ 145 ίππων. Επιπλέον, για πρώτη φορά σε αυτή την πλατφόρμα, η Junior Ibrida Q4 εξοπλίζεται με πίσω ανάρτηση MultiLink για αύξηση της άνεσης και της οδηγικής ευχαρίστησης, καθώς και με σύστημα τετρακίνησης.

Η Junior Ibrida Q4 συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.2 με 136 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες 21 kW. Η διαμόρφωση περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, ενσωματωμένο στο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και έναν δεύτερο κινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, εξασφαλίζοντας πρόσφυση χωρίς φυσική σύνδεση μεταξύ των δύο αξόνων.

Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει τη βέλτιστη κατανομή της ροπής, εξασφαλίζοντας καλύτερη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο πίσω κινητήρας είναι εξοπλισμένος με κιβώτιο ταχυτήτων που αυξάνει τη ροπή στους πίσω τροχούς, εξασφαλίζοντας καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα. Κατάλληλη για δύσκολους δρόμους και αντίξοες καιρικές συνθήκες, η νέα έκδοση Junior Q4 έχει σχεδιαστεί για τους λάτρεις των χειμερινών και καλοκαιρινών σπορ, καθώς και τους λάτρεις της τετρακίνησης. Επιπλέον, στη Junior Ibrida Q4 κάνει το ντεμπούτο της η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση MultiLink σε αυτήν την πλατφόρμα, για να εξασφαλίσει περισσότερη άνεση και υψηλότερα επίπεδα οδηγικής ευχαρίστησης στην καθημερινή οδήγηση.

Ο επιλογέας DNA Alfa Romeo επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει την απόδοση του οχήματος σε διαφορετικές οδηγικές ανάγκες: Η λειτουργία Dynamic προσφέρει σπορ οδηγική εμπειρία με μέγιστη ισχύ, ενώ η λειτουργία Natural είναι ιδανική για καθημερινή χρήση. Η λειτουργία Q4 έχει σχεδιαστεί για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, διασφαλίζοντας πάντα τη μέγιστη ασφάλεια και έλεγχο. Η λειτουργία Advanced Efficiency βελτιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου και προσφέρει ομαλή οδήγηση, ιδανική για μεγιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης.

Πραγματοποιώντας το ντεμπούτο της σε αυτήν την πλατφόρμα για πρώτη φορά, η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση MultiLink έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει περισσότερη άνεση για καθημερινή οδήγηση και να βελτιώνει την πρόσφυση σε όλες τις οδικές συνθήκες. Επιπλέον, τα ελατήρια, τα αμορτισέρ και οι ράβδοι σταθεροποίησης έχουν αναπτυχθεί ειδικά για αυτήν τη διαμόρφωση. Αυτό το προηγμένο σύστημα ανάρτησης παρέχει αυξημένη ικανότητα απορρόφησης ανωμαλιών στο έδαφος, εξασφαλίζοντας ανώτερη άνεση για όλους τους επιβάτες και εξαιρετικό χειρισμό.

Το σύστημα Q4 ενεργοποιείται αυτόματα με βάση τις συνθήκες πρόσφυσης και την κλίση του δρόμου, διασφαλίζοντας ότι η τετρακίνηση είναι πάντα διαθέσιμη χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Power Looping, ώστε το αυτοκίνητο να διατηρεί την πρόσφυση του Q4 ακόμη και με χαμηλή μπαταρία.

H τεχνολογία Power Looping έχει την ικανότητα να δέχεται ηλεκτρικό ρεύμα ο πίσω ηλεκτρικός κινητήρας από τον κινητήρα βενζίνης που λειτουργεί σαν γεννήτρια, όταν η μπαταρία του υβριδικού συστήματος 48V δεν έχει το κατάλληλο φορτίο. Έτσι λειτουργεί πάντοτε ο πίσω κινητήρας, προσφέροντας τα οφέλη της τετρακίνησης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *