Το νέο ηχητικό ντοκουμέντο που βλέπει το φως της δημοσιότητας, για την τραγωδία στα Τέμπη, είναι ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατούσε εκείνο το βράδυ με τα τρένα, τα οποία όπως θα ακούσετε, ούτε η σταθμάρχης στους Νέους Πόρους αλλά και ο προϊστάμενος κυκλοφορίας του ΟΣΕ, δε μπορούσαν να πουν με σιγουριά, τι διαδρομή ακολούθησαν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η σταθμάρχης των Νέων Πόρων που ακούγεται στο ηχητικό ντοκουμέντο που παρουσίασε ο ΣΚΑΪ, ήταν στον τελευταίο σταθμό πριν τη Λάρισα. Η γυναίκα ακούγεται πολύ ταραγμένη – κάποιες φορές κλαίει- προσπαθώντας να καταλάβει τι ακριβώς συνέβη, μετά την τραγωδία στα Τέμπη.
Σταθμάρχης: Κύριε Δημήτρη, έγινε μετωπική
Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Πω πω Χριστέ μου
Σταθμάρχης: Εγώ τι να κάνω;
Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Αυτός όταν σου έδειξε το τρένο, τι σου είπε βρε;
Σταθμάρχης: Κύριε Δημήτρη μου είπε, η Λάρισα στους Νέους Πόρους, με το νούμερό του, ώρα τάδε, η αμαξοστοιχία 62 αναχώρησε.
Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Σου είπε από ποια γραμμή; Όχι, τίποτα.
Σταθμάρχης: Όχι. Είχαμε αποκατάσταση όμως κύριε Δημήτρη. Δεν μου είπε να τηρήσω μονή γραμμή και του έδωσα και τρένο. Δεν αντέδρασε καν σε αυτό.
Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Αυτός, μισό λεπτό λίγο. Την αποκατάσταση ποιος την έδωσε; Ο… με τηλεγράφημα;
Σταθμάρχης: Όχι. Προφορικώς το έχει πει. Μου είπε ότι «πλέον Ελένη κυκλοφορούν τα τρένα σε διπλή γραμμή. Και υπάρχει και εκφώνησή μου σε τρένο.
Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Ναι, εγώ που σου είπα. Που λέει: Πες στο 63…
Σταθμάρχης: Ναι, είχαμε κύριε Δημήτρη διπλή γραμμή! Δεν ξέρω τι χειρισμό έκανε και το έβαλε σε μονή. Δεν έχω κάνει κανέναν χειρισμό και προφανώς δε θα έστελνα ποτέ τρένο πάνω σε τρένο.
Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Κοίταξε προφανώς, το πρώτο τρένο, όταν δόθηκε η αποκατάσταση ήταν με το 63. Που του είπαμε να πάει στη διπλή γραμμή. Ωραία;
Σταθμάρχης: Ναι.
Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Από το 63 και μετά, η γραμμή ήταν διπλή.
Σταθμάρχης: Αυτό σας λέω κι εγώ! Και έχουμε… Ποιο από τα τρία κύριε Δημήτρη; Αφού έχουμε και το 2597;