Βρετανοί που βρίσκονται μπροστά σε οικονομικές δυσκολίες διαχειρίζονται το κόστος των Χριστουγέννων ψωνίζοντας νωρίτερα και προτιμώντας να ετοιμάσουν τα εορταστικά τραπέζια στο σπίτι αντί να βγουν σε κάποιο εστιατόριο, δήλωσε σήμερα ο επικεφαλής του βρετανικού σκέλους της γερμανικής αλυσίδας Aldi.
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη παραμένει εύθραυστη στη μετά τον προϋπολογισμό που κατέθεσε τον περασμένο μήνα η κυβέρνηση και προβλέπει αυξήσεις φόρων, ενώ οι λογαριασμοί των νοικοκυριών συνεχίζουν να φουσκώνουν, με αποτέλεσμα οι δαπάνες τους να κινούνται διαρκώς προς τα κάτω.
«Βάσει όσων διαπιστώνουμε στις καταναλωτικές τάσεις, ειδικά στην εορταστική περίοδο, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι καταναλωτές κατανέμουν τα έξοδά τους», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Aldi UK Ζιλ Χέρλι σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Reuters.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ, η τέταρτη μεγαλύτερη στη Βρετανία μετά τις Tesco, Sainsbury’s και Asda, έχει ήδη πουλήσει φέτος περισσότερα εποχιακά προϊόντα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σημειώθηκε στο ΑΠΕ ΜΠΕ.
«Οι διακριτικές δαπάνες επηρεάζονται όσον αφορά τα μη εδώδιμα και θεωρώ ότι ο κλάδος της φιλοξενίας περνά μια δύσκολη φάση, καθώς οι καταναλωτές σχεδιάζουν να γιορτάσουν στο σπίτι», τόνισε.
Παρά το δυσμενές μακροοικονομικό κλίμα, ο Χέρλι υπογράμμισε πως η αλυσίδα προσδοκά «τα μεγαλύτερα Χριστούγεννα στην ιστορία της». Εκτιμά ότι θα διαθέσει περίπου 49 εκατομμύρια τάρτες με μαρμελάδες φρούτων, 46 εκατομμύρια μικρά χοτ ντογκ και ποσότητες κρασιού prosecco που θα φτάσουν για να γεμίσουν 17 εκατομμύρια ποτήρια.
