web analytics

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Πώς διαμορφώθηκαν οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών το 2023

Στην χαρτογράφηση των συνθηκών ανταγωνισμού στο τυρί φέτα προχώρησε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, στο πλαίσιο της χαρτογράφησης των συνθηκών ανταγωνισμού σε όλες τις αγορές ή όλους τους κλάδους της οικονομίας.

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσιοποίησε τα ευρήματα της χαρτογράφησης, υπογραμμίζοντας ότι η φέτα αποτελεί το 2% των συνολικών πωλήσεων των 11 σούπερ μάρκετ, ενώ από τον αριθμό των προμηθευτών και από την διάταξη των μεριδίων τους διαπιστώνεται, ότι η αγορά προμήθειας των σούπερ μάρκετ στη φέτα χαρακτηρίζεται από χαμηλή συγκέντρωση.

Η Επιτροπή αναφέρει ότι οι στόχοι της χαρτογράφησης ήταν:

Στο πλαίσιο της χαρτογράφησης εστάλησαν ερωτηματολόγια από την γενική διεύθυνση Ανταγωνισμού σε 11 σούπερ μάρκετ, τα οποία συγκεντρώνουν μερίδιο άνω του 95% του κλάδου λιανικού εμπορίου τροφίμων και η περίοδος για την οποία ελήφθησαν στοιχεία ήταν μεταξύ 1 Φεβρουαρίου 2023 και 30 Ιουνίου 2024.

Η χαρτογράφηση

Τα κύρια αποτελέσματα είναι τα εξής:

Τέλος, σημειώνεται ότι η Ελλάδα είναι από τις τελευταίες χώρες στην κατάταξη ως προς την προτίμηση των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *