Αυτό υπογραμμίζεται σε ανακοίνωση της εταιρείας με αφορμή τη νέα διαφημιστική της εκστρατεία με κεντρικό μήνυμα «Για ακόμα μία φορά, το πιο οικονομικό καρότσι».
Στο πλαίσιο της ενέργειας, πραγματοποιήθηκε αγορά 44 βασικών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης από την εταιρεία ερευνών IWD, η οποία προχώρησε σε έλεγχο τιμών συγκρίνοντας το συνολικό κόστος καροτσιού ανάμεσα στη Lidl Ελλάς και σε άλλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Τα αποτελέσματα ήταν ξεκάθαρα: Οι καταναλωτές, κάνοντας αγορές των συγκεκριμένων προϊόντων στα Lidl, επωφελούνται με έως και 10,74 ευρώ, ενώ το καρότσι της Lidl Ελλάς αποδείχθηκε κατά 11,75% φθηνότερο σε σχέση με άλλο σούπερ μάρκετ – χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα».
«Στη Lidl Ελλάς πιστεύουμε ότι κάθε οικογένεια αξίζει να γεμίζει το καρότσι της χωρίς άγχος και χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα», δηλώνει ο Martin Brandenburger, CEO και πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.
Ο ίδιος πρόσθεσε: «Σε μια εποχή που η ακρίβεια δοκιμάζει την καθημερινότητα όλων μας, εμείς στεκόμαστε δίπλα στους καταναλωτές με ουσιαστικές λύσεις και πραγματική αξία. Το γεγονός ότι το καρότσι μας είναι κατά 11,75% πιο οικονομικό δεν είναι απλώς ένας αριθμός. Είναι η έμπρακτη απόδειξη ότι μένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να προσφέρουμε σε κάθε νοικοκυριό περισσότερα, με λιγότερα.»
Με την πρωτοβουλία αυτή, τονίζεται στην ανακοίνωση, η Lidl Ελλάς επιβεβαιώνει γιατί είναι για ακόμα μία χρονιά No.1 στη σχέση ποιότητας-τιμής. Για το 2025-2026 έχει κερδίσει τη διεθνώς αναγνωρισμένη διάκριση Best Buy Award, σύμφωνα με την ανεξάρτητη έρευνα του διεθνούς οργανισμού ICERTIAS, η οποία διεξήχθη τον Μάιο του 2025 στην Ελλάδα.
«Με το βλέμμα στο μέλλον, η Lidl Ελλάς παραμένει αφοσιωμένη στο να κρατά τις τιμές χαμηλά και τις αγορές προσιτές για κάθε νοικοκυριό. Με σταθερή δέσμευση στη διαφάνεια και στη σχέση ποιότητας – τιμής, συνεχίζει να αποδεικνύει ότι το πιο οικονομικό καρότσι βρίσκεται στα Lidl» καταλήγει η ανακοίνωση.