«Η γραμμή 4 του μετρό είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο το οποίο αυτή τη στιγμή υλοποιείται στη χώρα» τόνισε και παρατήρησε ότι και αυτή είναι μια λύση πιο μακροπρόθεσμη. «Βραχυπρόθεσμα όλη η έμφαση θα πρέπει να πέσει στην ενίσχυση των λεωφορείων» ανέφερε και όπως είπε, «έχουμε ήδη 800 νέα λεωφορεία αλλά ούτε αυτό αρκεί, ενώ πρέπει ταυτόχρονα να αυξηθεί και η συχνότητα των λεωφορείων. Η προτεραιοποίηση που δίνεται είναι να αυξηθεί εντός έξι μηνών η συχνότητα στις διαδρομές εκείνες που χρησιμοποιεί ο πολίτης περισσότερο, όπως το λεωφορείο 550 που ξεκινά από την Κηφισιά και καταλήγει στο Φάληρο».
«Οφείλω να επισημάνω βέβαια -χωρίς αυτό να αποτελεί δικαιολογία- ότι σε όλες τις μεγαλουπόλεις του κόσμου το πρωί και ενδεχομένως στην απογευματινή επιστροφή υπάρχει κίνηση, η οποία έχει επιδεινωθεί στην Αθήνα για τους λόγους που σας είπα» πρόσθεσε.
