web analytics

50.000 ευρώ πρόστιμο: Η γυναίκα που συνέθλιψε σκύλο στην Γαστούνη εξηγεί το λόγο — «Δεν το είδα»

Χρηματική ποινή 50.000 ευρώ επιβλήθηκε στην 60χρονη οδηγό που κατηγορείται ότι παρέσυρε και καταπλάκωσε μικρόσωμη σκυλίτσα στη Γαστούνη, σύμφωνα με το pelop.gr.

Η χρηματική ποινή επιβλήθηκε από τον διοικητή του αστυνομικού τμήματος Πηνειού και σύμφωνα με τους νομικούς συμβούλους της 60χρονης θα υποβάλουν έγγραφες αντιρρήσεις και εν συνεχεία θα προσβάλουν την απόφαση στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Πύργου.

Η μικρόσωμη Σίσσυ διέμενε για αρκετά έτη στην περιοχή όπου την θανάτωσαν, έχοντας φροντίδα από τους κατοίκους. «Η Σίσσυ δεν ήταν απλώς ένα ακόμη αδέσποτο ζώο. Ήταν ένα κομμάτι της γειτονιάς μας, μια γνώριμη και αγαπημένη παρουσία για όσους τη συναντούσαν καθημερινά», είχαν αναφέρει κάτοικοι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *