Η δίκη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη θα συνεχιστεί αύριο με την κατάθεση νέων αιτημάτων από συνηγόρους που υποστηρίζουν την κατηγορία.
Σήμερα ο Αντώνης Ψαρόπουλος, δικηγόρος οικογενειών θυμάτων και πατέρας της Μάρθης Ψαροπούλου (κόρης της Μαρίας Καρυστιανού) η οποία έχασε τη ζωή της στα Τέμπη, υπέβαλε τρία νέα αιτήματα.
Το πρώτο σχετίζεται με την τροποποίηση της σειράς εξέτασης των μαρτύρων, το δεύτερο με την κλήση νέων μαρτύρων για κατάθεση και το τρίτο με την προσκόμιση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μεταξύ του υπουργείου Μεταφορών και των εμπλεκόμενων φορέων του ελληνικού σιδηροδρόμου, όπως ο ΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ, για τη σύμβαση 717 κατά την περίοδο 2021-2023, όπως έγινε γνωστό από το ΑΠΕ ΜΠΕ.
Προηγουμένως το δικαστήριο απέρριψε τα αιτήματα για οπτικοακουστική κάλυψη και μετάδοση της δίκης καθώς και για την αυτοπρόσωπη παρουσία των κατηγορουμένων, με την πρόεδρο να διατηρεί το δικαίωμα να επανέλθει στο συγκεκριμένο αίτημα μετά την έναρξη της αποδεικτικής διαδικασίας.
