Επιχείρηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας οργανώθηκε μετά τα μεσάνυχτα χθες, για την κατάσβεση πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου, στην πλατεία του χωριού Βασιλειές του Δήμου Ηρακλείου.
Αμέσως στον τόπο του συμβάντος μετέβησαν με δύο οχήματα, έξι υπάλληλοι της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας οι οποίοι κατόρθωσαν σε σύντομο χρονικό διάστημα να ελέγξουν τις φλόγες, που προξένησαν υλικές ζημιές στον ναό.
Στον τόπο του συμβάντος παρέστησαν και στελέχη του Ανακριτικού Τμήματος της Πυροσβεστικής για τη διερεύνηση των αιτιών πρόκλησης της πυρκαγιάς.
