web analytics

Ο Δ. Γιαννακόπουλος αποκάλυψε τον Ομπράντοβιτς: Η κίνηση που σημάδεψε τον σύλλογο – «Ο κορυφαίος των κορυφαίων επέστρεψε»

Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και μεγάλου ενθουσιασμού διεξήχθη στο T-Center η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, σηματοδοτώντας την επιστροφή του πολυνίκη Σέρβου προπονητή στον «πράσινο» πάγκο μετά από 14 χρόνια.

Πάνω από 3.000 φίλοι του Παναθηναϊκού γέμισαν τον χώρο της εκδήλωσης, αποθεώνοντας τον προπονητή που ένωσε το όνομά του με την χρυσή εποχή του συλλόγου και την κατάκτηση των σημαντικότερων διακρίσεων στην ιστορία του.

Στην πρώτη του δήλωση, ο Ομπράντοβιτς ευχαρίστησε τον ιδιοκτήτη της ΚΑΕ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο, για την εμπιστοσύνη που του έδειξε, τονίζοντας ότι οι δεσμοί του με τον Παναθηναϊκό και την Αθήνα παρέμειναν δυνατοί όλα αυτά τα χρόνια.

«Πρώτα απ’ όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη που μου δίνει την ευκαιρία. Ήταν πολύ εύκολο να κατανοήσουμε ο ένας τον άλλον. Ποτέ δεν έχασα την επαφή μου με τον κύριο Γιαννακόπουλο και τον οργανισμό του Παναθηναϊκού. Κάθε φορά που έρχομαι είναι κάτι ξεχωριστό για μένα. Έχω δεσμό με την πόλη της Αθήνας», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος χαρακτήρισε την ημέρα ως μία από τις πιο σημαντικές στην ιστορία του συλλόγου, καλωσορίζοντας ξανά τον Σέρβο τεχνικό στην «πράσινη» οικογένεια.

«Σήμερα είναι μια πάρα πολύ ξεχωριστή ημέρα. Φέραμε πίσω τον κορυφαίο των κορυφαίων. Τον άνθρωπο που έχει γράψει με το όνομά του τις περισσότερες, αν όχι όλες, τις επιτυχίες του Παναθηναϊκού και ήρθε η στιγμή να ξαναγράψουμε ιστορία. Ο Ζέλικο είναι πάλι στην οικογένειά του», ανέφερε.

Ερωτηθείς αν η επιστροφή του Ομπράντοβιτς αποτελεί το καλύτερο δώρο γενεθλίων που έχει λάβει, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ στάθηκε στη σημασία της στιγμής για τον σύλλογο και τους φιλάθλους του.

«Είναι από τις πιο ιστορικές μέρες στον σύλλογο. Βλέποντας τη χαρά στον κόσμο του Παναθηναϊκού, δεν υπάρχουν ούτε γενέθλια ούτε τίποτα. Είναι μεγαλύτερο και από ευρωπαϊκό. Η μεγαλύτερη μέρα εδώ και πολλά χρόνια. Είναι χρέος στον κόσμο του Παναθηναϊκού», σημείωσε.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο Ομπράντοβιτς αποκάλυψε ότι η πρώτη του επικοινωνία με παίκτη του υπάρχοντος ρόστερ ήταν με τον αρχηγό της ομάδας, Κώστα Σλούκα, ενώ τόνισε ότι σκοπεύει να μιλήσει άμεσα με όλους τους αθλητές.

«Μίλησα με τον Κώστα Σλούκα χθες. Έχω σχέδιο να μιλήσω με όλους τους παίκτες που γίνεται τώρα. Τον Κώστα τον γνωρίζω πολύ καλά. Με τον Ματίας Λεσόρ δεν μιλήσαμε. Είμαι μόλις μία μέρα εδώ, χρειάζομαι χρόνο», ανέφερε.

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αναφέρθηκε και στους υψηλούς στόχους που θέτει ο σύλλογος για τα επόμενα χρόνια, επισημαίνοντας ότι ο Παναθηναϊκός δεν εστιάζει στις κινήσεις των αντιπάλων του, αλλά στη δική του πορεία προς την κορυφή.

«Θυμάμαι τον Ζέλικο να λέει ότι πρέπει να ξεπεράσουμε τη Ρεάλ. Αν το ερώτημα είναι αν θέλουμε να ξεπεράσουμε τη Ρεάλ, ναι, θέλουμε να ξεπεράσουμε τη Ρεάλ. Ελπίζουμε ότι μια μέρα θα την ξεπεράσουμε», δήλωσε.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού, με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς και τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να ανταλλάσσουν θερμή αγκαλιά, σφραγίζοντας συμβολικά την έναρξη της δεύτερης θητείας του Σέρβου τεχνικού στον πάγκο του Παναθηναϊκού AKTOR, με συμβόλαιο έως το 2029.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *