Η μπασκετική ομάδα του Παναθηναϊκού μελετά με ιδιαίτερη σοβαρότητα το σενάριο διοργάνωσης του φετινού τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο υπαίθριο -ποδοσφαιρικό- στάδιο του ΟΑΚΑ και η «πράσινη» ΠΑΕ με επίσημη δήλωσή της, τόνισε ότι θα στηρίξει αυτή την προσπάθεια.
Μέχρι και το να ζητήσει κλειδάριθμο ώστε να παίξει εκτός έδρας στο πρωτάθλημα της Super League το διήμερο 19-20 Σεπτεμβρίου, για να είναι ελεύθερο το ΟΑΚΑ για το τουρνουά.
«Είμαστε πρόθυμοι να συνδράμουμε στην υλοποίηση της καινοτόμου ιδέας για τη διοργάνωση του τουρνουά “Παύλος Γιαννακόπουλος” στο ανοιχτό ΟΑΚΑ. Οτιδήποτε αφορά στην περαιτέρω προβολή του συλλόγου και συμβάλλει στην ενότητα όλων των τμημάτων, αλλά και στη διάδοση της μεγαλοπρέπειας του κόσμου της ομάδας μας, θα μας βρίσκει αρωγούς.
Στο πλαίσιο αυτό είμαστε θετικά προσανατολισμένοι να ζητήσουμε ακόμη και κλειδάριθμο στην επικείμενη κλήρωση του πρωταθλήματος ώστε στις ημερομηνίες 19-20 Σεπτεμβρίου να αγωνιστούμε εκτός έδρας».
