Συνελήφθη τη νύχτα της Κυριακής 21 Ιουνίου, στο Χολαργό, ένας 55χρονος οδηγός ΙΧ που προκάλεσε σύγκρουση οχημάτων.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο 55χρονος, οδηγώντας το ΙΧ στη λεωφόρο Μεσογείων με κατεύθυνση προς Αγία Παρασκευή, συγκρούστηκε με άλλα δύο αυτοκίνητα, ενώ αμέσως μετά επιχείρησε να απομακρυνθεί από το σημείο μπαίνοντας σε αστικό λεωφορείο, μετέδωσε το ΑΠΕ ΜΠΕ.
Παρ’ όλα αυτά, αστυνομικοί που είχαν φτάσει στο σημείο εντόπισαν τον 55χρονο και τον συνέλαβαν, ενώ, όπως αποδείχθηκε αργότερα, δεν είχε δίπλωμα οδήγησης.
