Κλοπή χρηματοκιβωτίου από κατάστημα ψιλικών στην Ανάληψη Θεσσαλονίκης εξιχνίασε η ΕΛ.ΑΣ., προχωρώντας στη σύλληψη δύο νεαρών για συμμετοχή στην υπόθεση.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, το βράδυ του προηγούμενου Σαββάτου, οι δύο συλληφθέντες (19 και 23 ετών), μαζί με δύο ακόμη συνεργούς τους που αναζητούνται, εισήλθαν στο κατάστημα, όπου, ενώ απασχολούσαν τον υπάλληλο, έσπασαν την πόρτα του γραφείου της επιχείρησης, αφαιρώντας από μέσα το χρηματοκιβώτιο που περιείχε 4.040 ευρώ, καθώς και μία τσάντα υπαλλήλου.
Οι δύο κατηγορούμενοι εντοπίστηκαν το βράδυ της επομένης ημέρας να κινούνται με αυτοκίνητο στα Διαβατά και προκειμένου να αποφύγουν τον αστυνομικό έλεγχο ανέπτυξαν ταχύτητα, μπήκαν στον οικισμό, όπου τελικά ακινητοποιήθηκαν και συνελήφθησαν.
Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 1.167 ευρώ, τα οποία αποδόθηκαν στον παθόντα. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή και απείθεια από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαριλάου – Αναλήψεως.
Παράλληλα, διαπιστώθηκε ότι σε βάρος του 23χρονου εκκρεμούσαν δύο καταδικαστικές αποφάσεις, με συνολική ποινή φυλάκισης 12 μηνών για κλοπή.
