web analytics

Αραγτσί: Η κρυφή συνομιλία με στέλεχος της Χαμάς που αλλάζει τα δεδομένα στις ΗΠΑ-Ιράν

Ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν Αμπάς Αραγτσί είχε τηλεφωνική συνομιλία με ανώτερο στέλεχος της παλαιστινιακής οργάνωσης Χαμάς σχετικά με τις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στο Ιράν και τις ΗΠΑ, μετέδωσε σήμερα η κρατική τηλεόραση της Τεχεράνης.

Ο Αραγτσί μίλησε με τον Μπάσεμ Ναΐμ, στέλεχος του πολιτικού γραφείου της Χαμάς -συμμάχου της Τεχεράνης-, για τις πρόσφατες εξελίξεις στην περιοχή και το Παλαιστινιακό ζήτημα, σύμφωνα με το ίδιο μέσο.

Η συνομιλία των δύο πραγματοποιήθηκε αφού την περασμένη εβδομάδα υπογράφηκε μνημόνιο συνεννόησης μεταξύ Ουάσινγκτον και Τεχεράνης με στόχο τη λήξη των εχθροπραξιών στη Μέση Ανατολή. Το έγγραφο δεν αναφέρεται στη Λωρίδα της Γάζας, προβλέπει όμως «άμεσο και μόνιμο τέλος των στρατιωτικών επιχειρήσεων σε όλα τα μέτωπα, συμπεριλαμβανομένου του Λιβάνου».

Η Χαμάς χαιρέτισε το συμφωνητικό αυτό και εξέφρασε την ελπίδα ότι θα συμβάλει στην κατάπαυση του πυρός και στη Γάζα, που έχει ισοπεδωθεί μετά από δύο χρόνια σύγκρουσης με το Ισραήλ.

Η Τεχεράνη αποτελεί θερμό υποστηρικτή της παλαιστινιακής υπόθεσης, την οποία έχει καταστήσει ακρογωνιαίο λίθο της εξωτερικής της πολιτικής μετά την Ισλαμική Επανάσταση του 1979.

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο Αραγτσί «επιβεβαίωσε την αδιάκοπη στήριξη της Ισλαμικής Δημοκρατίας προς τους Παλαιστίνιους και τη δίκαιη πάλη τους, έως την πλήρη ικανοποίηση των νόμιμων εθνικών τους δικαιωμάτων», ανέφερε η κρατική ιρανική τηλεόραση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *