web analytics

Αντώνης Ρέμος «ξεσκεπάζει» Γιώργο Θεοφάνους: Η ατάκα που άναψε φωτιές στα παρασκήνια

Για τη Μαρινέλλα, αλλά και στην πρώτη του γνωριμία με τον Γιώργο Θεοφάνους μίλησε μεταξύ άλλων ο Αντώνης Ρέμος στην συνέντευξη που έδωσε στη Γιώτα Τσιμπρικίδου, με το απόσπασμα να προβάλλεται στην εκπομπή «Το Πρωινό».

«Θα έβαζα κάποιους. Προτιμώ όμως να έχω μια καρέκλα απέναντί μου. Τη Μαρινέλλα μου. Για να της πω όλα όσα δεν πρόλαβα να της πω. Η Μαρινέλλα τα απεχθανόταν αυτά. Όμως επειδή βρισκόταν σε ένα πολύ ζεστό και οικογενειακό περιβάλλον, “Ναι, Αντώνη μου”, έτσι, “Αντώνη μου, Αντώνη”. Ακόμα ακούω τα λόγια της. Και πράγματι λέει ένα τραγούδι και αφού γίνεται ένας χαμός, σκύβει στο αυτί μου και μου λέει, “Λοιπόν”, γιατί εγώ, όταν τελείωνε το τραγούδι, κατέβαινα κάτω με τους φίλους μου και έπινα τα ποτάκια μετά και βλέπαμε το πρόγραμμα.

Μου λέει, “Αντώνη, άκου, αν σε ξαναδώ να κατεβαίνεις στο σαλόνι κάτω μετά το τραγούδι, θα σου κόψω τα πόδια εγώ προσωπικά”. Τι μου λες τώρα… Και σαν να μου λέει ότι δεν μπορεί ο καλλιτέχνης να τραγουδάει και μετά να κατεβαίνει κάτω. Και είχε δίκιο βέβαια, έτσι; Είχε απόλυτο δίκιο», είπε αρχικά συγκινημένος.

Έπειτα, ο Αντώνης Ρέμος αναφέρθηκε στην πρώτη του επεισοδιακή γνωριμία με τον Γιώργο Θεοφάνους. «Στο δεύτερο δίσκο, ήρθε ο Σταύρος Αραπίδης, “Ήρθε”, λέει, “ο Γιώργος Θεοφάνους, θα μας δώσει κάποια τραγούδια”. Και έρχεται με έναν δίσκο, μου δίνει τότε το, “Κάνε στην άκρη να περάσω, θα σε ξεπεράσω”, “στο σταυρό που σου κάνω” και πέντε επιτυχίες. Πολύ ωραία τραγούδια, όμως ήρθε με λίγο, με ένα υφάκι τύπου, “τα δικά μου τραγούδια θα είναι τίτλος δίσκου, τα δικά μου τραγούδια θα γίνουν βίντεο κλιπ”. Κάτσε ρε φίλε. Δηλαδή οι άλλοι δεν έχουν δικαίωμα; Δηλαδή θα μας πει αυτός τι θα κάνουμε; Άμα έρχεται έτσι, λέω, πες του να μην έρθει.

Μετά από δυο, τρία χρόνια, “Έχω”, λέει, “κάποια τραγούδια, μόνο ο Αντώνης θέλει να τα πει. Ένα, δύο, όσα θέλει. Όσα θέλει, όπως θέλει και να μη θέλει κανένα, όμως έχω κάποια τραγούδια”, λέει, “είναι μόνο για αυτόν”. Ε, τότε μπορούμε να συζητήσουμε ωραία. Και μας φέρνει ο Αραπίδης μια κασέτα και ακούω ένα “Έλα να με τελειώσεις”, “Δεν έχω που να πάω”. “Τι σου ‘χω κάνει”, πέσαμε κάτω. Δηλαδή μου ‘στειλε το “Έλα να με τελειώσεις” και λέω, “Πες του να μου στείλει κι άλλα τραγούδια”».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *