Για τη δεύτερη εγκυμοσύνη της μίλησε η Ελεάνα Παπαϊωάννου σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή «Buongiorno» και τη Ράνια Θεοδωρακοπούλου.
«Όλα έχουν πάει εξαιρετικά μέχρι τώρα. Το ζω όπως το ζει κάθε γυναίκα, με χαρά, με προσμονή, με αγωνία. Σίγουρα με διαφορετικό τρόπο απ’ την πρώτη εγκυμοσύνη. Επειδή δεν έχω αδέρφια και το ήθελα πολύ να έχω αδερφές, ή αδερφούς, δεν ξέρω, νιώθω βαθιά χαρούμενη που θα έχω δυο κορίτσια», ανέφερε αρχικά η Ελεάνα Παπαϊωάννου.
Η τραγουδίστρια πριν από λίγες μέρες είχε κάνει μία ανάρτηση, στην οποία είχε αναφερθεί σε ένα περιστατικό που της είχε συμβεί, όταν είχε καλέσει στο σπίτι έναν μάστορα ο οποίος της είπε ότι είναι κρίμα που δεν περιμένει αγοράκι.
«Εμένα μου δημιούργησε μια αμηχανία, όχι για μένα, επειδή περιμένω κορίτσι, αλλά γιατί, ξέρεις, πλέον υπάρχει αυτή η νοοτροπία. Αυτό που με σόκαρε κάτω από αυτή την ανάρτηση, είναι ότι μπαίνανε πολλοί άντρες και έγραφαν απίστευτα πράγματα. Δεν μπορείς να λες σε μια γυναίκα οκτώ μηνών ότι “δεν πειράζει που περιμένετε κοριτσάκι” κι ότι “θέλουν περισσότερο αρσενικό και αντρίλα”», είπε η Ελεάνα Παπαϊωάννου.
Μάλιστα, αποκάλυψε πως όταν κυκλοφόρησε το καινούργιο βίντεο κλιπ της, δέχτηκε πάρα πολλά αρνητικά σχόλια, για το γεγονός ότι εμφανίστηκε έγκυος.
«Σοκαρίστηκα. Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που ζουν ανάμεσά μας και σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο, και είναι ελεύθεροι αυτοί οι άνθρωποι. Δηλαδή, το ότι μια γυναίκα συνεχίζει τη δουλειά της αφού μπορεί και έχει τη δυνατότητα, και προφανώς έχει την άδεια από τον γιατρό που την παρακολουθεί, έτσι;
Ε, και συνεχίζει να κάνει τη δουλειά της. Και βλέπω ανθρώπους να γράφουν, ας πούμε, χυδαία και αισχρά σχόλια κάτω από μια ανάρτηση, όπου εγώ ουσιαστικά ανέβασα ένα backstage από το βίντεο κλιπ μου πριν την κυκλοφορία του καινούργιου μου τραγουδιού. Ε όχι, αν με ρωτάς, δεν το περίμενα αυτό. Και δεν το περίμενα κυρίως και από γυναίκες», δήλωσε η Ελεάνα Παπαϊωάννου.
