web analytics

Γιώργος Λιάγκας: Το «Πρωινό» διανύει την προτελευταία εβδομάδα της ζωής του — τι αποκάλυψε για το τέλος;

Σήμερα ο Γιώργος Λιάγκας ξεκίνησε μια συζήτηση με τον Σταύρο Μπαλάσκα κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Το Πρωινό».

Αφορμή στάθηκε η δήλωση του παρουσιαστή ότι το «Πρωινό» βρίσκεται στην παρατελευταία εβδομάδα της ύπαρξής του.

«Το Πρωινό διανύει την προτελευταία εβδομάδα της ζωής του», ανέφερε καταρχάς ο Γιώργος Λιάγκας.

ΣΤ.ΜΠ.: Τι εννοείς αυτό που λες; Της ζωής του; Δηλαδή, ολοκληρώθηκε το Πρωινό; Με αυτόν τον τρόπο που το εξέφρασες, ανατριχίασα…

Γ.Λ.: Σου έχω ανακοινώσει εγώ ότι θα συνεχίσω και την επόμενη σεζόν;

ΣΤ.ΜΠ.: Όχι!

Γ.Λ.: Οπότε, πώς το συμπεραίνεις εσύ; Εγώ δεν γνωρίζω αν θα συνεχίσω και του χρόνου. Εσύ, διαθέτεις κάποια πληροφορία που μου διαφεύγει;

ΣΤ.ΜΠ.: Καμία!

Γ.Λ.: Οπότε, με ποιο δικαίωμα μιλάς εκ μέρους μου; Είναι εφικτό να βρίσκομαι εδώ, να μην έχω αποκαλύψει τίποτα για τον εαυτό μου και να προβαίνεις εσύ σε τέτοιες δηλώσεις; Και τώρα ο κόσμος θα υποθέσει ότι “αφού το λέει ο Μπαλάσκας, σημαίνει ότι το γνωρίζει”.

ΣΤ.ΜΠ.: Προφανώς και δεν γνωρίζω τίποτα, από πού ως πού να γνωρίζω; Όμως με αυτόν τον τρόπο που το διατύπωσες, μου φάνηκε περίεργο.

Γ.Λ.: Ολοκληρώνεται το Πρωινό την επόμενη εβδομάδα;

ΣΤ.ΜΠ.: Της ζωής του, είπες!

Γ.Λ.: Της ζωής του, θα δούμε πλέον τι θα συμβεί, ο Θεός ξέρει. Και ακόμα και αν οριστικά τερματιστεί, δεν συνέβη καταστροφή, θα υπάρξει κάποιος άλλος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *