Σήμερα ο Γιώργος Λιάγκας ξεκίνησε μια συζήτηση με τον Σταύρο Μπαλάσκα κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Το Πρωινό».
Αφορμή στάθηκε η δήλωση του παρουσιαστή ότι το «Πρωινό» βρίσκεται στην παρατελευταία εβδομάδα της ύπαρξής του.
«Το Πρωινό διανύει την προτελευταία εβδομάδα της ζωής του», ανέφερε καταρχάς ο Γιώργος Λιάγκας.
ΣΤ.ΜΠ.: Τι εννοείς αυτό που λες; Της ζωής του; Δηλαδή, ολοκληρώθηκε το Πρωινό; Με αυτόν τον τρόπο που το εξέφρασες, ανατριχίασα…
Γ.Λ.: Σου έχω ανακοινώσει εγώ ότι θα συνεχίσω και την επόμενη σεζόν;
ΣΤ.ΜΠ.: Όχι!
Γ.Λ.: Οπότε, πώς το συμπεραίνεις εσύ; Εγώ δεν γνωρίζω αν θα συνεχίσω και του χρόνου. Εσύ, διαθέτεις κάποια πληροφορία που μου διαφεύγει;
ΣΤ.ΜΠ.: Καμία!
Γ.Λ.: Οπότε, με ποιο δικαίωμα μιλάς εκ μέρους μου; Είναι εφικτό να βρίσκομαι εδώ, να μην έχω αποκαλύψει τίποτα για τον εαυτό μου και να προβαίνεις εσύ σε τέτοιες δηλώσεις; Και τώρα ο κόσμος θα υποθέσει ότι “αφού το λέει ο Μπαλάσκας, σημαίνει ότι το γνωρίζει”.
ΣΤ.ΜΠ.: Προφανώς και δεν γνωρίζω τίποτα, από πού ως πού να γνωρίζω; Όμως με αυτόν τον τρόπο που το διατύπωσες, μου φάνηκε περίεργο.
Γ.Λ.: Ολοκληρώνεται το Πρωινό την επόμενη εβδομάδα;
ΣΤ.ΜΠ.: Της ζωής του, είπες!
Γ.Λ.: Της ζωής του, θα δούμε πλέον τι θα συμβεί, ο Θεός ξέρει. Και ακόμα και αν οριστικά τερματιστεί, δεν συνέβη καταστροφή, θα υπάρξει κάποιος άλλος.
