Στο πλατό της εκπομπής «Χαμογέλα και Πάλι» βρέθηκε σήμερα ο Μάρκος Σεφερλής. Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε, μεταξύ άλλων, και για το χιούμορ του, το οποίο διατηρεί ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές.
«Δεν χάνω το χιούμορ μου, ακόμα και σε δύσκολες στιγμές, έτσι αντιδρώ», δήλωσε αρχικά ο Μάρκος Σεφερλής.
Ο Μάρκος Σεφερλής συνέχισε: «Όταν έχασα τον πατέρα μου, ήμουν καλεσμένος στον Γρηγόρη. Εκείνη την περίοδο ο Ρουβάς είχε κυκλοφορήσει το “Shake it” και κάποια στιγμή σηκωνόμαστε με τη Σοφία Βογιατζάκη για να το χορέψουμε.
Με καλούν τηλεφωνικά και μου ζητούν να πάω άμεσα στο νοσοκομείο, γιατί η κατάσταση του πατέρα μου είχε επιδεινωθεί. Φτάνω στο νοσοκομείο και με το που έφτασα, απεβίωσε. Με καλεί τηλεφωνικά από την εκπομπή ο Μανώλης Σκοπελίτης για να μάθει τι συνέβη.
Και του απαντώ… ο πατέρας μου είχε πει κάτι που αγνοούσα, ότι ήθελε να δει τον γιο του να χορεύει με τη Σοφία Βογιατζάκη το “Shake it” και μετά να φύγει. Εκείνη τη στιγμή, με αυτόν τον τρόπο αντέδρασα. Δεν μπορούσα να το διαχειριστώ διαφορετικά. Δεν σημαίνει ότι δεν έκλαψα μετά, ότι δεν θλίβηκα, αλλά η πρώτη μου αντίδραση ήταν αυτή».
