web analytics

Ο Γιώργος Λιάγκας ξέσπασε κατά των YouTubers: Η αποκάλυψη για τις κομμένες εκπομπές που κανείς δεν περίμενε να ακούσει

Αφορμής δοθείσης από δηλώσεις του Κωνσταντίνου Βασάλου περί του εάν οι τηλεοπτικοί παράγοντες υποτιμούν όσους παράγουν περιεχόμενο στο YouTube, ο Γιώργος Λιάγκας εξερράγη on air στην εκπομπή του, το πρωί της Πέμπτης. Ο παρουσιαστής προέβη σε ιδιαίτερα συγκεκριμένη δήλωση, αφήνοντας παράλληλα υπονοούμενα για τις πρόσφατες εξελίξεις στην τηλεόραση.

«Θέλω να εκφράσω κάτι. Στο κομμάτι που τελικά θεωρώ, έτσι, και το παίρνω εγωιστικά προσωπικά, ε κάτι έχω καταφέρει, έχω καταφέρει τελικά. Έχετε, έχετε παραποιήσει όλοι τα λόγια μου. Όλοι, όλοι, όλοι, όλοι. Ο Fipster, ο Βασάλος, όλοι όσοι ασχολείστε με YouTube και βιντεάκια, έχετε παραποιήσει τα λόγια μου. Τα οποία δεν ανακαλώ και τα εννοώ.

Ποτέ δεν ανέφερα ότι είμαι αντίθετος στο YouTube, στα podcast, στα vidcast και τα σχετικά. Ποτέ! Ποτέ! Είπα είμαι αντίθετος στην προχειρότητα. Αν τώρα βγαίνετε όλοι και για να δικαιολογηθείτε απέναντί μου, άστοχα, δεν χρειάζεται, αλλά και λέτε “εγώ βγάζω και βάζω απ’ την τσέπη μου 600€ για να κάνω”, καλώς σας έχω κάνει, γιατί βγάζετε χρήματα και εργάζεται κόσμος. Από το κινητό, μηδέν ευρώ, γυρίζω βίντεο και το ανεβάζω και έχω clicks, αυτό εγώ, ο mainstream της τηλεόρασης, ενός μέσου που πεθαίνει και θέλω, επειδή είμαι 30 χρόνια σε αυτό το μέσο, το αγαπάω πάρα πολύ, πολύ, να του δώσω το φιλί της ζωής και να επιβιώσει και άλλα 100 χρόνια, θα το πολεμάω. Αυτό θα πολεμάω.

Δεν πολεμάω ούτε τους influencer, ούτε τους YouTuber, προφανώς δεν τους πολεμάω, ούτε έχω καμία αντιπαράθεση. Πολεμάω τη φθηνότητα. Η φθηνότητα μπορεί να υπάρχει και στην τηλεόραση, και αυτό το πολεμάω. Όπου υπάρχει φθηνότητα και ο κόσμος χάνει τη δουλειά του, το πολεμάω! Και ποτέ δεν είπα, το παραποιήσατε, ότι ο Fipster απέλυσε κόσμο από την εκπομπή, ποτέ! Είπα η νοοτροπία», τόνισε ο Γιώργος Λιάγκας.

Στη συνέχεια, ο παρουσιαστής πρόσθεσε τα εξής: «Βλέπετε ότι συρρικνώνεται η τηλεόραση; Ηλίθιοι είμαστε; Δεν παρατηρείτε τι συμβαίνει τριγύρω; Κόβονται εκπομπές και δεν αντικαθίστανται. Συρρικνώνεται η τηλεόραση λοιπόν. Προχωράμε παρακάτω. Δεν είπα ότι ο Fipster συρρίκνωσε την τηλεόραση. Είπα ότι από τη στιγμή που κατευθύνεται εκεί η διαφήμιση, αναπόφευκτα το κόστος της τηλεόρασης μειώνεται. Φυσιολογικό είναι. Άρα λοιπόν τι ανέφερα; Από τη στιγμή που κατευθύνεται, που κατευθύνεται εκεί, ας γίνονται πιο ακριβές παραγωγές να εργάζεται κόσμος εκεί. Τόσο κακό είναι; Τόσο σας ενόχλησε πολύ αυτό; Έλα τώρα, δηλαδή ξαφνικά, βρήκαμε μια… μια ανοησία, πάμε να παραποιήσουμε αυτά που λέει ο Λιάγκας για να κάνουμε…».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *