Απαντώντας στον υπουργό Οικονομικών Κυριάκο Πιερρακάκη, ο Νίκος Ανδρουλάκης υπογράμμισε στη δευτερολογία του και σε παρέμβασή του, ότι «τα πράγματα στη χώρα δεν εξελίσσονται θετικά. Βρίσκονται σε αδράνεια γιατί έχετε επιλέξει να ενισχύσετε συγκεκριμένα συμφέροντα». Κάλεσε την κυβέρνηση και τον υπουργό Οικονομικών να νομοθετήσουν ορθά, όπως επιτάσσει η απόφαση του Αρείου Πάγου, καθώς σήμερα υπάρχουν τα περιθώρια ορθής νομοθέτησης χωρίς την πίεση της τρόικας, όπως τότε».
Υπερασπίστηκε το νόμο Κατσέλη της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ το 2010, «που διαφύλαξε τα σπίτια των δανειοληπτών από τη χρεοκοπία της ΝΔ» και επεσήμανε:
«Δεν ξαναγράφεται η ιστορία κ. Πιερρακάκη. Η αυτονομία νομοθέτησης που διαθέτετε, είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και των αγώνων του ελληνικού λαού τους οποίους πολεμήσατε εσείς με τα Ζάππεια και ο κ. Τσίπρας με ευχολόγια». Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, αναφερόμενος στη χρήση του Ταμείου Ανάκαμψης, δήλωσε πως «αφήνετε πίσω σας μια μεγάλη χαμένη ευκαιρία για τη χώρα».
