web analytics

Κυρανάκης: Στις επόμενες εκλογές θα συγκριθούν προγράμματα και πεπραγμένα — Ποιος θα κερδίσει τη μάχη της αξιοπιστίας;

Στα διλήμματα που θα προκύψουν ενόψει της επικείμενης εκλογικής αναμέτρησης αναφέρθηκε ο γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Κυρανάκης, σε τηλεοπτική παρουσία στο OPEN, σχολιάζοντας παράλληλα θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

«Πλέον αρχίζουν να διαφαίνονται οι ιδεολογικές, πολιτικές και κάθε άλλης μορφής διαφορές. Πλέον θα συζητάμε με βάση προγράμματα και πεπραγμένα, καθώς ο Τσίπρας έχει διατελέσει κυβερνήτης. Προχωρώντας προς τις κάλπες, προφανώς θα παρατηρούμε το ΠΑΣΟΚ να συρρικνώνεται. Θα παρακολουθούμε αυτήν την κατακερματισμό, αυτήν τη Βαβέλ πολλαπλών κομμάτων, να μην είναι σε θέση να εκπέμψει ένα σαφές πολιτικό μήνυμα», τόνισε, προσθέτοντας ότι η επιστροφή Τσίπρα αποτελεί απόδειξη πως οι διάδοχοί του, αλλά και οι ιδέες της Αριστεράς όπως διατυπώθηκαν την προηγούμενη δεκαετία, απέβησαν άκαρπες.

Αναφορικά με το κεντρικό στοίχημα της Νέας Δημοκρατίας ενόψει της επόμενης εκλογικής διαδικασίας, υπογράμμισε: «Εμείς έχουμε δύο ζητήματα να αντιμετωπίσουμε μέχρι τις κάλπες: Να αποδείξουμε ότι τις δεσμεύσεις μας τις έχουμε εκπληρώσει στο σύνολό τους, ώστε να ατενίζουμε τον κόσμο στα μάτια με αξιοπιστία, και παράλληλα, να εξηγήσουμε τι ακριβώς προτίθεμαστε να πράξουμε μέχρι το 2030 σε επίπεδο εισοδημάτων, αποδοχών, γεωπολιτικής, άμυνας και αναδιοργάνωσης του κράτους».

Ερωτηθείς για τις σχέσεις της Νέας Δημοκρατίας με τους πρώην πρωθυπουργούς Κώστα Καραμανλή και Αντώνη Σαμαρά, ο γραμματέας της ΝΔ επανέλαβε τη θέση του: «Κατ’ αρχάς εμένα με λυπεί, όπως και κάθε απλό Νεοδημοκράτη λυπεί αυτή η συζήτηση περί σχηματισμού κόμματος Σαμαρά. Υπήρξε ένας ικανός πρωθυπουργός, τούτο δεν μεταβάλλεται παρά την άδικη κριτική του. Πιστεύω ότι η παράταξη οφείλει να είναι ενωμένη, συσπειρωμένη. Δεν υφίσταται σημαντικό χάσμα, ανήκουμε στον ίδιο πολιτικό χώρο, πιστεύουμε στα ίδια ιδεώδη, μας συνδέει το όραμα για την ισχυρή Ελλάδα».

Αναφορικά με την υπόθεση Αβραμόπουλου που απασχολεί το δημόσιο διάλογο τις τελευταίες ημέρες, υπογράμμισε: «Εγώ επιθυμώ πάντοτε να εμβαθύνω στην ουσία των ζητημάτων. Εδώ λοιπόν, εξετάζοντας την ουσία, έχουμε μια υπόθεση η οποία έγινε γνωστή σε πανευρωπαϊκό και πανελλήνιο επίπεδο από το 2023. Έχουμε μια αδειοδοτημένη συνεργασία με φορολογημένα και δηλωμένα έσοδα. Θα συνεργαστεί με τις Αρχές, δεν επιθυμεί να επικαλεστεί την ασυλία και θεωρώ ότι πολύ σύντομα η υπόθεση αυτή θα διαλευκανθεί και θα ξεκαθαριστεί».

Στη συνέχεια, ο γραμματέας της ΝΔ αναφέρθηκε εν γένει στις υποθέσεις που εμπλέκουν πολιτικά πρόσωπα και απασχολούν την επικαιρότητα. «Υπάρχουν βουλευτές οι οποίοι στοιχηματίστηκαν στα μανταλάκια για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, και υπάρχει κόσμος εκεί έξω που πιστεύει ότι οι βουλευτές “τα πήραν”. Στην πορεία, οι βουλευτές προσήλθαν στην εισαγγελία, παρέσχαν τα στοιχεία, εκδόθηκε η έκθεση Τυχεροπούλου και οι υποθέσεις έχουν ήδη αρχίσει να τίθενται στο αρχείο. Τούτο το έχουν πληροφορηθεί σημαντικά λιγότεροι άνθρωποι από αυτούς που αποκόμισαν την αρχική αρνητική εντύπωση. Αυτό δεν συνιστά υγιές φαινόμενο για τη δημοκρατία».

Καταληκτικά, ο κ. Κυρανάκης ανέφερε: «Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες και στελέχη της αντιπολίτευσης, ή και της τότε κυβέρνησης Τσίπρα-Καμμένου έχουν κατηγορηθεί για ζητήματα και τελικά απαλλάχθηκαν. Υπάρχουν όμως και υπουργοί που καταδικάστηκαν για παράβαση καθήκοντος. Στις αντιπαραθέσεις λοιπόν που έρχονται τώρα με την Αριστερή Συμπαράταξη του κυρίου Τσίπρα, ακούμε ότι είναι πιο έντιμος από τη δική μας κυβέρνηση. Δεν είναι. Έχει υπουργούς καταδικασμένους. Εμείς οφείλουμε να υπενθυμίζουμε στον κόσμο ότι όταν κατείχε τα ηνία, οι υπουργοί του καταδικάστηκαν».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *