«Αυτό το ερώτημα θα πρέπει να το θέσετε στον κ. Τσίπρα ή σε κάποιον από τους εκπροσώπους του, σε κάποια από τις επόμενες συνεντεύξεις που θα παραχωρήσει είτε ο ίδιος είτε οι εκπρόσωποί του. Και ελπίζουμε αυτή τη φορά να λάβουμε κάποια απάντηση. Διότι μιλάμε για κορυφαία γεγονότα. Τις τύχες της πατρίδας μας, τις οποίες έπαιξαν συνειδητά, αγνοούμε για πόσα χρόνια, ο κύριος Τσίπρας και η συμμορία του ζάρια. Συνεπώς, περιμένουμε απαντήσεις» σχολίασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης σε ερώτηση σχετικά με τις δηλώσεις του κ. Στουρνάρα ότι υπήρχε συζήτηση για παράλληλο νόμισμα και μετά τον κ. Βαρουφάκη.
Σε ερώτηση για τη δήλωση του Νίκου Ανδρουλάκη για την ακρίβεια, ο κ. Μαρινάκης ανέφερε: «Μου προξένησε πολύ μεγάλη εντύπωση αυτό που είπε ο κ. Ανδρουλάκης, νομίζω, στη γενική συνέλευση του ΣΕΒ και γι’ αυτό το ερεύνησα.
Πρώτα απ’ όλα, ο κ. Ανδρουλάκης δεν επικαλέστηκε κάποια πηγή. Φαίνεται ότι αντιγράφηκε ένα δημοσίευμα που είχε αυτούς τους αριθμούς, στα τέλη Μαΐου, σε ένα site. Το δημοσίευμα αυτό είχε χρησιμοποιήσει ως δείγμα 14 αγαθών, χωρίς να διευκρινίζει ούτε πότε έγινε η δειγματοληψία, ούτε αν επέλεξε φθηνά ή ακριβά αγαθά. Ανέφερε απλώς ότι οι μετρήσεις προήλθαν από τη σύγκριση τιμών σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Το δημοσίευμα έκανε τη δουλειά του, ο κάθε δημοσιογράφος κάνει το ρεπορτάζ του, αλλά από εκεί και πέρα ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο κ. Ανδρουλάκης, το έκανε αυτό επίσημη θέση.
Όπως προκύπτει από μια απλή έρευνα αγοράς που πραγματοποιήσαμε με τους συνεργάτες μου μέσω και του νέου παρατηρητηρίου τιμών posokanei και από τα ηλεκτρονικά καταστήματα δύο μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, ο κ. Ανδρουλάκης θα μπορούσε σαφώς να εντοπίσει φθηνότερες επιλογές για 12 από τα 14 προϊόντα του καταλόγου, με αποτέλεσμα να φουσκώσει αδικαιολόγητα το λογαριασμό στην προσπάθειά του να επιτεθεί στην κυβέρνηση.
Μάλιστα, αν προσθέσουμε τις πιο συμφέρουσες επιλογές – κάναμε αυτή την άσκηση ακριβώς για να γνωρίζει ο κόσμος με ποιους έχει να κάνει, για αυτά τα 12 προϊόντα μαζί με τα άλλα δύο, προκύπτει ότι το συνολικό κόστος του καλαθιού είναι 49,3 ευρώ και όχι 62 ευρώ. Η αύξηση είναι 27,6%. Ναι, έχουμε πληθωρισμό, έχουμε αύξηση τιμών από το ’19 μέχρι σήμερα. Προφανώς, δεν ισχυριζόμαστε το αντίθετο, μην εκδοθεί κάποια ανακοίνωση ότι κοροϊδεύουμε ή λέμε τα αντίθετα, αλλά όχι 60%, τουλάχιστον, στο συγκεκριμένο καλάθι, όπως ισχυρίστηκε ο κ. Ανδρουλάκης. Και αυτή ακριβώς είναι και η στρατηγική που ακολουθούν, γι’ αυτό και επιμένω σε αυτό που με ρωτήσατε. Εμείς δεν πάμε να κάνουμε το μαύρο-άσπρο, δεν πάμε να πούμε στον κόσμο ότι αυτό που βιώνει δεν είναι μια πρωτοφανής συνθήκη ακρίβειας.
Κανείς δεν ισχυρίζεται το αντίθετο. Όλοι το βιώνουν αυτό και ιδιαίτερα οι συμπολίτες μας που βρίσκονται στα πιο χαμηλά εισοδήματα. Αλλά προσπαθούμε να βρούμε λύσεις, τις καλύτερες δυνατές, αυξάνοντας τα εισοδήματα όσο γίνεται περισσότερο από τις τιμές, επιβάλλοντας πρόστιμα μέσω των αρμόδιων αρχών, αυστηροποιώντας το θεσμικό πλαίσιο, δίνοντας τις πιο ρεαλιστικές δυνατές λύσεις.
Η αντιπολίτευση πάνω σε ένα υπαρκτό, εισαγόμενο και πολύ σοβαρό πρόβλημα για κάθε νοικοκυριό λαϊκίζει απίστευτα. Και αυτός είναι και ο λόγος που, επειδή δεν προτείνει κάποια συγκεκριμένη κοστολογημένη λύση, έχει τα ποσοστά που παρατηρούμε στη μία δημοσκόπηση μετά την άλλη».
Σε ερώτηση για την ποινή που επιβλήθηκε στην κ. Ασημακοπούλου και τους λοιπούς κατηγορούμενους, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, αφού τόνισε ότι δεν έχει καμία σχέση αυτή η υπόθεση με τη διαδικασία των εκλογών και ούτε απειλείται η διαδικασία των εκλογών επειδή στάλθηκε ένα mail, ανέφερε: «Διαχωρίζοντας το κομμάτι που αφορά τη δικαιοσύνη και την υπόθεση αυτή καθ’ αυτή, για την οποία ούτε μου πέφτει λόγος, ούτε θα μπορούσα ποτέ να σχολιάσω, δεν σχολιάζουμε συνειδητά και είμαστε υποχρεωμένοι να μην σχολιάζουμε δικαστικές αποφάσεις, σε πολιτικό επίπεδο μιλάμε για ένα mail.
Και μάλιστα, είναι απορίας άξιο το πώς αντιμετωπίζονται τα πρόσωπα αυτά, και η κυρία Ασημακοπούλου και τα λοιπά πρόσωπα, αν σκεφτεί κανείς ότι απλώς μιλάμε για την αποστολή ενός mail. Το πως αυτό το αξιολόγησε η δικαιοσύνη δεν είναι δική μου δουλειά να το σχολιάσω».
«Όπως και να έχει, ισχύει το τεκμήριο αθωότητας. Υποθέτω ότι οι τέσσερις θα ασκήσουν έφεση, οπότε μέχρι να κριθεί τελεσίδικα ή αμετάκλητα η υπόθεση, είναι αθώοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου. Όλα αυτά όμως θα τα διαπιστώσει η δικαιοσύνη.
Εγώ το επαναλαμβάνω και επειδή είδα ότι αυτό που είπα την προηγούμενη φορά ενόχλησε κάποιους, θα το επαναλάβω, μήπως και το αντιληφθούν. Διαχωρίζω το ποινικό, νομικό, δικαστικό κομμάτι της υπόθεσης. Το να αντιμετωπίζονται οι άνθρωποι αυτοί με αυτόν τον τρόπο για ένα mail, στην εποχή που καθημερινά δεχόμαστε μηνύματα και mails από άγνωστα προφίλ, τις ημέρες των εκλογών βομβαρδιζόμαστε με μηνύματα από υποψηφίους εκλογικών περιφερειών που ενδεχομένως δεν έχουμε συναντήσει ποτέ στη ζωή μας και από κόμματα που αγνοούμε ότι υπάρχουν, και να αντιμετωπίζουμε τους ανθρώπους αυτούς σαν εμπόρους ναρκωτικών, εμπόρους λευκής σαρκός και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, είναι από υποκριτικό έως γελοίο».
Επίσης, απαντώντας σε ερώτηση για το ενδεχόμενο διαγραφής τους είπε: «Γιατί να διαγράψουμε τους ανθρώπους αυτούς; Για όνομα του Θεού».
Τέλος, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος για τα μέτρα φορολόγησης στα οποία αναφέρονται οι εκπρόσωποι του κόμματος ΕΛΑΣ, σημείωσε:
«Πέραν της θυμηδίας που προκαλεί όλο αυτό με τις προτάσεις στο πόδι των στελεχών του νέου κόμματος του κ. Τσίπρα, γιατί ούτε βγαίνει ο λογαριασμός, ούτε εξηγούν ακριβώς πώς θα το κάνουν, λένε το ένα μετά το άλλο χωρίς λογική και κάποια απλή κοστολόγηση, από αυτή τη διαδικασία προκύπτουν δύο μεγάλα καλά. Το ένα είναι πως αναδεικνύεται για άλλη μια φορά η υποκρισία του κ. Τσίπρα και των ανθρώπων που τον ακολουθούν. Γιατί όταν είχε τη δυνατότητα ο κ. Τσίπρας να κυβερνήσει τη χώρα για περισσότερα από τέσσερα χρόνια, αύξησε ή επέβαλε 30 φόρους στα μεσαία και χαμηλά εισοδήματα. Ούτε με τους σκαφάτους ασχολήθηκε, ούτε με τους εφοπλιστές ασχολήθηκε, ούτε με κανέναν από αυτούς που τώρα θέλει να τιμωρήσει. Το δεύτερο το οποίο αναδεικνύεται είναι ότι και εκείνος και οι νέοι του, οι παλιοί τέλος πάντων συνοδοιπόροι, θα δούμε τι θα γίνει με εκείνους, είναι ίδιοι και απαράλλαχτοι. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι από πού θα πάρουν τα χρήματα βάζοντας φόρους. Προφανώς δεν εννοούν αυτά που λένε. Θέλουν να τα πάρουν από όλους, γιατί όταν ακούς για φόρους αρχίζεις λίγο να ψάχνεις τις τσέπες σου. Αλλά το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να τιμωρήσουν φορολογώντας. Και αυτή είναι και η μεγάλη μας διαφορά.
Εμείς δεν θέλουμε να επιβάλουμε φόρους σε κανέναν. Εμείς θέλουμε να συνεχίσουμε να μειώνουμε φόρους, πολύ περισσότερο για τη μεσαία τάξη, για τα χαμηλά εισοδήματα. Έχουμε μειώσει ή καταργήσει 83 άμεσους και έμμεσους φόρους. Και παράλληλα, μειώνοντας φόρους, θέλουμε να συνεχίσουν να αυξάνονται τα φορολογικά έσοδα. Είναι χάος αυτό που μας χωρίζει».
