web analytics

«Μύλος» στην Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ – Αποχώρησε ο Παύλος Πολάκης: Η κίνηση που ανατρέπει τα δεδομένα

Ο Παύλος Πολάκης προανήγγειλε την κατάθεση υπογραφών για την επανασύγκληση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, σε δηλώσεις του κατά την αποχώρησή του από τη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας.

Πρόσθεσε επίσης: «Δυστυχώς επαληθεύτηκε το στρατηγικό αδιέξοδο της πολιτικής που εφαρμόζει αυτή τη στιγμή ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνα με την απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής, όσον αφορά την προοδευτική ανασύνθεση του χώρου και την πορεία του ΣΥΡΙΖΑ. Πιστεύω ότι η μοναδική λύση είναι να συγκληθεί εκ νέου η Κεντρική Επιτροπή και να τροποποιηθεί η απόφαση που λάβαμε. Δεν υπάρχει άλλη διέξοδος για τον χώρο. Διότι δεν είναι εφικτό, όταν η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη διατυπώνει μια θέση στρατηγικού χαρακτήρα -και είναι δικαίωμά τους-, η οποία αναφέρει ότι δεν συνεργαζόμαστε με κόμματα, δεν συνεργαζόμαστε με βουλευτές κ.λπ., συζητάμε μόνο με άτομα, με προσωπικότητες που προσέρχονται χωρίς το βάρος της ιδιότητάς τους, εδώ να επιμένουμε. Εγώ ρώτησα πολύ ξεκάθαρα τον πρόεδρο Σωκράτη Φάμελλο “επικοινώνησες επίσημα με τον Αλέξη τον Τσίπρα για να σου επιβεβαιώσει ότι είτε δεν συνεργάζεται είτε ότι συνεργάζεται;”. Αδυνατούμε να παρατείνουμε αυτή την κατάσταση απαξίωσης, αυτοεξευτελισμού και διάλυσης, δεν είναι ανεκτό να έχουμε φτάσει σε τόσο χαμηλό σημείο. Συνεπώς πρέπει να πραγματοποιηθεί συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής και να αναθεωρηθεί η απόφαση».

Θεοχαρόπουλος: «Παρέχουμε κριτική στήριξη στην ΕΛΑΣ αλλά αυτό συνεπάγεται και στήριξη και κριτική»

Στην παρέμβασή του στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας ο Θανάσης Θεοχαρόπουλος δήλωσε: «Είναι σεβαστή και κατανοητή η ενέργεια του Τσίπρα. Η ΕΛΑΣ δεν διαπραγματεύεται, άρα ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει να προετοιμάζεται για όλα τα σενάρια και να λειτουργεί ως κόμμα. Παρέχουμε κριτική στήριξη στην ΕΛΑΣ αλλά αυτό συνεπάγεται και στήριξη και κριτική».

Δούρου: «Διακριτά ψηφοδέλτια δεν συνεπάγονται αναγκαστικά και ανταγωνιστικά ψηφοδέλτια»

«Η ενότητα είναι εφικτή μόνο μετά τις εκλογές, δεδομένων των σημερινών συνθηκών, κυρίως της στάσης της ΕΛΑΣ», ανέφερε η Ρένα Δούρου και σύμφωνα με το ΑΠΕ ΜΠΕ συμπλήρωσε: «Εάν επιθυμούμε να είμαστε συμμετέχοντες και όχι θεατές όπως σήμερα, πρέπει, όπως έχω τονίσει, να ανασυγκροτήσουμε το κόμμα με τις δυνάμεις που απομένουν, να μπούμε σε προεκλογική ετοιμότητα και φυσικά να συμμετάσχουμε στις εκλογές επιδιώκοντας τη μέγιστη συνεργασία προοδευτικών δυνάμεων και προσωπικοτήτων που επιθυμούν και δύνανται.

Διακριτά ψηφοδέλτια δεν συνεπάγονται αναγκαστικά και ανταγωνιστικά ψηφοδέλτια. Δύο κόμματα μπορούν να συμμετάσχουν στις εκλογές χωρίς να συγκρούονται. Αναφερόμαστε σε μια στάση που είναι επικοινωνιακά διαχειρίσιμη σε επίπεδο δημόσιου λόγου.

Όσο καθυστερούμε, τροφοδοτούμε την εσωστρέφεια και περιορίζουμε τη δυνατότητα αξιοπρεπούς εκλογικής παρουσίας. Ας μην λησμονούμε ότι βρισκόμαστε ήδη σε προεκλογική περίοδο. Μητσοτάκης και Ανδρουλάκης λειτουργούν πλέον αμιγώς προεκλογικά αλλά και η ΕΛΑΣ το ίδιο, το διαπιστώσαμε με τις 3 προτάσεις αλλά και με τη στελέχωση των οργάνων με εκλογικό ορίζοντα».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *