Με τη συμμετοχή των αλληλέγγυων στην «κοινότητα των κατειλημμένων προσφυγικών» στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας και πολλών άλλων οργανώσεων, νεολαίων και εκατοντάδων πολιτών που υποστηρίζουν τη διαμαρτυρία τους για τα έργα ανάπλασης των κτισμάτων και τον εξευγενισμό της ευρύτερης περιοχής που έχει ανακοινώσει η Περιφέρεια Αθηνών, διεξήχθη έκτακτη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα, το απόγευμα της Τρίτης 23/06.
Η συγκέντρωση, που έλαβε χώρα στην περίμετρο της κεντρικής σκάλας της Πλατείας, απέναντι από το Κοινοβούλιο, οργανώθηκε μετά την εισαγωγή του απεργού πείνας από τις 5 Φεβρουαρίου Αριστοτέλη Χαντζή στο νοσοκομείο, λόγω των σοβαρών προβλημάτων που άρχισε να αντιμετωπίζει η υγεία του από την πολύμηνη καταπόνηση. Η αστυνομία είχε αναπτύξει σημαντικές δυνάμεις, δημιουργώντας έναν κλοιό περιφρούρησης, αρχικά για να διατηρήσει την κυκλοφορία στην οδό Αμαλίας, ενώ αργότερα επέτρεψε στους συμμετέχοντες να καταλάβουν όλο το οδόστρωμα μέχρι το πεζοδρόμιο μπροστά στον Άγνωστο Στρατιώτη.
Δυο ώρες μετά την έναρξη της συγκέντρωσης οι διαδηλωτές πραγματοποίησαν πορεία προς τα Προπύλαια, με στόχο να επιστρέψουν έξω από τη Βουλή και δηλώνοντας ότι οι αγώνες τους θα είναι καθημερινοί έως τη δικαίωσή τους, όπως σημειώθηκε στο ΑΠΕ ΜΠΕ.
Οι διαδηλωτές, που κρατούσαν πανό και φωτογραφίες των δύο απεργών πείνας, φώναξαν συνθήματα αλληλεγγύης στους απεργούς πείνας και εξέφρασαν την αποφασιστικότητά τους να συνεχίσουν τον αγώνα τους, υπογραμμίζοντας την αντίθεση της κοινότητας των Προσφυγικών (στα οποία φιλοξενούνται πάνω από 400 ένοικοι) στις παρεμβάσεις, οι οποίες όπως ισχυρίζονταν ενδέχεται να αλλοιώσουν τον χαρακτήρα των ιστορικών κτισμάτων και να οδηγήσουν σε τερματισμό πλήθους αυτοοργανωμένων εγχειρημάτων κοινωνικής αλληλεγγύης.
