web analytics

Η Μυτιλήνη αποχαιρετά την 36χρονη γιατρό: Τραγική ανατροπή μετά τον ευτυχισμένο ερχομό του μωρού της

Συγκλονίζει την τοπική κοινωνία της Μυτιλήνης ο θάνατος 36χρονης γιατρού από επιπλοκές λίγο μετά τον τοκετό της.

Η 36χρονη, όπως έγινε γνωστό, έφερε στον κόσμο το μωρό της με φυσιολογικό τοκετό στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης την προηγούμενη Παρασκευή 19 Ιουνίου. Σε λίγες μόνο ώρες ανέπτυξε πυρετό και η υγεία της χειροτέρευε διαρκώς. Τη Δευτέρα εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και τελικά χθες Τρίτη οι θεράποντες ιατροί έκριναν αναγκαία τη διασωλήνωσή της και σύντομα τη μεταφορά της σε νοσηλευτικό ίδρυμα της Αθήνας.

Κατά τη διάρκεια της αεροδιακομιδής και ελάχιστα πριν την προσγείωση του αεροσκάφους που τη μετέφερε στην Αθήνα, η 36χρονη άφησε την τελευταία της πνοή.

Η 36χρονη γιατρός με ειδικότητα Γενικής Ιατρικής ξεκίνησε την επαγγελματική της πορεία στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, όπου υπηρέτησε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο είχε μετατεθεί στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *