web analytics

Βορίδης για την υπόθεση Αβραμόπουλου: Το σχόλιο που προκαλεί συζητήσεις για το πολιτικό κόστος

«Δεν διακρίνω πολιτικό θέμα» τόνισε στον ΣΚΑΪ ο Μάκης Βορίδης για την υπόθεση του Δημήτρη Αβραμόπουλου, για τον οποίο εκδόθηκε ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης από τις αρχές του Βελγίου σε σχέση με το σκάνδαλο Qatargate.

Όταν ρωτήθηκε αν αυτή η υπόθεση απασχολεί την κυβέρνηση, ο κ. Βορίδης αρχικά απάντησε ότι «οι ποινικές υποθέσεις δεν είναι ευχάριστες, αλλά συνολικά δεν πιστεύω ότι επηρεάζει την κυβέρνηση. Στην περίπτωση του κ. Αβραμόπουλου θεωρώ ότι έχουμε συμπεριφορές, δηλαδή αυτό που ελέγχεται είναι ένα ποσό, αν έχω αντιληφθεί σωστά, το οποίο έχει δηλωθεί και έχει ληφθεί και συγκεκριμένη άδεια γι’ αυτό. Ωστόσο, δωροδοκίες και μίζες που δηλώνονται, δεν υπάρχουν. Όταν κάποιος θέλει να διαπράξει μια παράνομη πράξη για την οποία να λάβει μια αμοιβή, δεν πάει να τη δηλώσει την αμοιβή στην εφορία, σωστά;».

«Το δικονομικό σκέλος δημιουργεί μια εντύπωση», υπογράμμισε ο κ. Βορίδης, χαρακτηρίζοντας «υπερβολικές» τις αναφορές για ένταξη σε εγκληματική οργάνωση αλλά και την έκδοση εντάλματος σύλληψης.

Παρ’ όλα αυτα σημείωσε ότι «το ένταλμα σύλληψης πρέπει να εκτελεστεί, αλλά πριν από την εκτέλεσή του, υπάρχει μια διαδικασία που ακολουθείται». «Δεν διακρίνω πολιτικό θέμα για μια υπόθεση που έχει δηλωθεί», πρόσθεσε ο κ. Βορίδης.

Όταν ρωτήθηκε αν ο κ. Αβραμόπουλος μπορεί να είναι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές, ο κ. Βορίδης απάντησε «κατά την άποψή μου, ναι».

Στη συνέχεια ο κ. Βορίδης αναφέρθηκε και στην υπόθεση της καταδίκης της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου, λέγοντας: «Έχουμε μια πρωτοβάθμια καταδίκη και αυτό ανοίγει μια ευρύτερη συζήτηση. (Η κ. Ασημακοπούλου) απέστειλε ένα μήνυμα χωρίς να έχει άδεια του παραλήπτη του email και ο παραλήπτης του email διαμαρτυρήθηκε γι’ αυτό. Το κακό που συνέβη είναι ότι στο email ενός ανθρώπου πήγε ένα μήνυμα πολιτικής επικοινωνίας που αυτός δεν είχε συναινέσει να το λάβει».

Έπειτα, τόνισε ότι πρέπει να ανοίξει μια συζήτηση για τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR) «για το αν πρέπει να έχουμε ειδικές ρυθμίσεις για την πολιτική επικοινωνία. Διότι κατά την άποψή μου, δεν είναι το ίδιο με το να λαμβάνει κανείς διαφημιστικά προϊόντα (…) με διαφορετικό τρόπο πρέπει να αντιμετωπίσει κάποιος ένα μήνυμα πολιτικής επικοινωνίας. Στο πνεύμα της νομοθεσίας ενδεχομένως χρειάζεται νομοθεσία. Εγώ θα το αντιστρέφα. Να υπάρχει ένα κουμπί που να λέει ότι δεν θέλει για παράδειγμα να επικοινωνεί με τον κ. Βορίδη. Όχι να λέμε στην πρώτη επικοινωνία για τον GDPR».

«Ο πρωθυπουργός έχει τονίσει επανειλημμένα ότι οι εκλογές θα διεξαχθούν τον Απρίλιο», κατέληξε ο κ. Βορίδης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *