Μετά από 6,5 χρόνια κοινής διαδρομής με τον Ολυμπιακό, ο Σακίλ ΜακΚίσικ αποχαιρετά τους Πειραιώτες, έχοντας ως κορυφαία στιγμή του την κατάκτηση της φετινής Euroleague από τους «ερυθρόλευκους». Ο 35χρονος Αμερικανός επέλεξε να δεχθεί μία απ’ τις προτάσεις που είχε στα χέρια του και προετοιμάζεται για το νέο κεφάλαιο της καριέρας του.
Μέσα από την ανάρτησή του, ο ΜακΚίσικ έκανε έναν απολογισμό της παρουσίας του στον Ολυμπιακό και έστειλε το δικό του μήνυμα προς τον σύλλογο και τον κόσμο του.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Σακίλ ΜακΚίσικ:
«ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.
Ο Πειραιάς μου χάρισε κάτι παραπάνω από μια ομάδα. Μου χάρισε μια οικογένεια.
Σας ευχαριστώ που με δεχτήκατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα σπίτι για εμένα και την οικογένειά μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή που έζησα φορώντας τα ερυθρόλευκα θα μείνουν για πάντα χαραγμένες μέσα μου.
Για επτά σεζόν φόρεσα με υπερηφάνεια το Νο. 77 και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τον κόσμο του.
Ανεξάρτητα από το τι θα φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα αποτελεί πάντα κομμάτι της ζωής μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Ολυμπιακός για πάντα».
