Για την προσωπική και επαγγελματική της πορεία δίπλα στον Μιχάλη Κουϊνέλη αναφέρθηκε η Ήβη Αδάμου, η οποία φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Happy Day»
«Καταρχάς πιστεύω ότι το σπουδαιότερο επίτευγμα, νομίζω, ενός άνδρα είναι να τιμά τη σύντροφό του. Να την τιμά και να την τιμά και ως μια δραστήρια γυναίκα, μια αυτόνομη γυναίκα. Να μην τρομάζει από αυτό το γεγονός. Για εμένα αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό και είναι ένα χαρακτηριστικό το οποίο διαθέτει», ανέφερε η Ήβη Αδάμου για τον σύζυγο και πατέρα του παιδιού τους.
«Ασφαλώς και μου παρέχει περιθώριο για τις δικές μου φιλοδοξίες. Και κρίνω ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό διότι προφανώς είμαστε μητέρες και πολλές φορές και λίγο πιο πίσω τον εαυτό μας θα θέσουμε και άλλες προτεραιότητες θα θέσουμε, άρα όταν έχεις ένα άτομο το οποίο είναι εμπόδιο… σε ό,τι διαθέτεις, καταλαβαίνεις… δηλαδή είναι δίπλα σου σε ό,τι οραματίζεσαι και επιθυμείς να πραγματοποιήσεις, κρίνω ότι είναι πάρα, πάρα πολύ σημαντικό», υπογράμμισε.
«Είναι δίπλα μου στα ευχάριστα, στα ωραία, στα δυσχερή. Είναι στήριγμα. Είναι ένας εξαίρετος πατέρας. Κρίνω ότι έχουμε αμοιβαία εκτίμηση, αμοιβαίο σεβασμό, θαυμασμό και υπάρχει επικοινωνία», τόνισε.
Ολοκληρώνοντας, η Ήβη Αδάμου απαντά και για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου παιδιού: «Δεν σκέφτομαι που θα εισέλθω ξανά σε μια διαδικασία για να αποκτήσω μωρό εκ νέου, καθόλου. Δεν έχω θέμα, το ζήτημα είναι ότι είμαι λίγο της οργάνωσης και λίγο… να μου πεις αυτά γίνονται με οργάνωση; Όχι ακριβώς αλλά είναι δύσκολη η ροή της ζωής μας. Δεν γνωρίζω αν μπορώ να το στηρίξω τη δεδομένη στιγμή. Όλα έχουν το χρόνο και την ώρα τους και αυτή τη στιγμή έχω εστιάσει στο πιο επαγγελματικό κομμάτι».
