Μεταξύ άλλων, για την οικογένειά του και το νεογέννητο μωράκι μίλησε ο Κωνσταντίνος Αργυρός στην εκπομπή «Breakfast@star» και τον Ηλία Σκουλά.
«Τώρα είναι νεογέννητο το μωρό. Είναι 12-13 ημερών. Η οικογένεια μεγαλώνει. Πολύ όμορφα συναισθήματα, χαρά», ανέφερε εξαρχής ο Κωνσταντίνος Αργυρός και πρόσθεσε:
«Βέβαια δυσκολίες, γιατί ξέρεις τώρα είναι ένα καινούργιο μέλος. Σε μεγάλη οικογένεια έχω μεγαλώσει εγώ. Είμαστε κι εμείς τρία παιδιά, οπότε, ξέρεις, μ’ αρέσει να υπάρχει ζωή και χαρά έτσι στο σπίτι. Αγαπημένη οικογένεια είμαστε, πάρα πολύ χαίρομαι που έχω μια τόσο καλή και όμορφη γυναίκα, την οικογένειά μας προσέχουμε. Καθημερινά, απλά πράγματα… Στα απλά βρίσκεται η ουσία, στις καθημερινές στιγμές και σε μια αγκαλιά. Την αλήθεια να σου πω, δεν έχω αλλάξει κάτι».
Στη συνέχεια ο Κωνσταντίνος Αργυρός είπε: «Έχω τώρα κάποιες τελευταίες δουλειές να τακτοποιήσω όσον αφορά στην οικογένεια και τώρα θα αρχίσουμε να κάνουμε τα απαραίτητα meetings και ραντεβού να δούμε ακριβώς τι θέλουμε για την επόμενη σεζόν, πώς θέλουμε να εκφραστούμε φέτος και τα λοιπά. Τώρα, σημαντικό είναι ότι πάμε στην Κρήτη τώρα για το φίλο μας το Μάνο, για μια φιλανθρωπική συναυλία».
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός σχολίασε για τον Αντώνη Ρέμο: «Κοίταξε, όπως νιώθει ο καθένας, έτσι είναι ο καλλιτέχνης. Όπως εκφράζεται, όπως θέλει να νιώθει, όπως, αν θέλει να βρει λίγο, ξέρεις, κάποια πράγματα, πρέπει και λίγο να αποστασιοποιηθεί για να δει τι πραγματικά τον εκφράζει και τα λοιπά. Και χαίρομαι για τον Αντώνη που είναι ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες στην Ελλάδα και νομίζω ότι πολύ καλά θα επανέλθει».
